TTugbaaa Seyma0016 canım benim bacak boyum biraz daha uzun son ay iyice siserim diye 42-50 yazanı aldim
Rmk Anneyimmmmm oluyor sezeryan dikişi bikini bölgesinde giymek sıkıntı ben hiç denemedim bile büyük boy alırsan belki
Sidelya Bi kaç gün önce hepsiburada dan aldım 27 liraya ücretsiz kargoyla 9lu bir paket aldım en uygun orda buldum migrosta sadece erkekler için vardı
Burcuveburcum Anneyimmmmm pembe paket alacaksın cnm kilona göre 80üstüysen büyük boy al ben 73le Doğuma girmiştim orta boy idealdi Migros’ta var
Mucizeemm Anneyimmmmm oluyor canım ben sezeryan oldum ama 1 paket depend yetti bana sonrasında orkid yeterli oldu
TTugbaaa Seyma0016 daha önce burda bi kaç post görmüştüm onlar da hep büyük beden onermisler daha rahat olur diye büyük aldım şuan zaten 75 kg anca olur diye düşündüm
Semooshh 1paket yeterli şok markette 27liraydı. Hastaneye gittiğinde tüm paketi yanında bulundur ne olur ne olmaz..