Merhaba Sanki ilk çocuğummm olacakmış gibi heyecanlıyım Perşembe Doğuma girecem alllahın izniyle bir prenses kızımmm var dört yaşında sezeryanla Doğuma girmiştim bir yıl önce tekrar hamile kaldım ama yedi ayıma girince enfeksiyondan ve bitmek bilmeyen kanamadan Doğumda kaybettim oğlumu üçüncü gebeliğim işte rabbim isteyen herkese nasip etsin olanlarda sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah burda Doğum hikayemi paylaşacam inşallah ama öncelikle Perşembe günü gireceğim için bana bol bol dua edin alayım evladımı elime sonra allah büyüktür inşallah hepiniziiii bol bol öpüyorum 😘 😘😘😘