Kizlar 3 gündur yavaştan ayak ve bel agrilarim var olabilir diyip onemsemedim cunku gidip gelen bi agri degildi surekli vardi sonra geciyodu birde dun cok cok az pembe sumuksu bir akintim olmuştu devam ederse hastaneye gidicektim gelmeyince gitmedim bugun uyandigimdan beri cok halsizim olmadigim kadar ve benim adet agrim normalde kasiklarima hic vurmazdi hep baldirlarim agrirdi ben anlardim adet olucagimi hatta hamile kaldigim ayda vardi o agrilarim suanda yarim saatte bir gelen bi bacak agrim var adetimdeki gibi sizce normal mi yoksa korkmalimiyim bu arada 34+1 iz