Merhaba güzel anneler💗 9+6 dayım. Tiroid ilacı verdi doktor değerim 3.5 çıktı 2.5 e indirmek için. Prespektüsünde bir dünya yan etkisi var bu yan etkileri yaşayan var mı merak ediyorum. Bu arada takibi de yan etkisi ne olursa olsun kullanacağım çok önemli birşey olduğunu biliyorum ☺️❣️