Hamile olduğumu dün gebelik testi ile öğrendim, medline hastanesinde nezihi bey ile sevgi hanımın ismini duydum, gayet ilgili ve iyi doktorlarmış. Hatta nezihi bey yarı zamanlı Güzelyalı hastanesinde de çalışıyormuş. Bu doktorlarla ya da başka bir doktorla ilgili bilgi veren olursa sevinirim :)