Figen_51 yok canım geçmemiştir bence sen içini ferah tut geçseydi zaten organ gelişimini ve beyin gelişimini etkliyor ve oda gözüküyor demek ki geçmemiş , sen yine de sıvıyı aldır için rahat olsun , beyinde beyaz beyaz bişeyler oluyormuş , böbreklerde ve karaciğerde de belli ediyormuş kendini, zaten ayrıntılı bakmışlar sana hiç sıkma canını moralini de üst düzeyde tut bebişler hissediyor çünkü, ben açıklanana kadar harap oldum ağla ağla içim çıktı resmen ama şimdi çok üzülüyorum bebeğimi çok üzdüm diye, keşke yapmasaydım öyle, o yüzden benden sana tavsiye hep olumlu düşün tamam mı