Aysegul_42 Arkadaşlar hıçkırık hakkında bir bilginiz var mı iki gündür uzun süreli hıçkırık tutuyor bebeğimi korkuyorum şu an yine oldu nasıl geçirebilirim ki hıçkırınca kordon dolanması olabileceğini okudum nette çok üzüldüm 😔
Nesli07 Aysegul_42 kaç haftalıksın canım ben hiç kıçkırık hissetmedim 22. haftamdayım burda bi çok postta okuyorum merak ettim ben ufak ufak tekme gibi hissediyorum 😍
Tuaa15 Aysegul_42 ben duymadım öyle bişey çok hıçkırıyor Benim de 30 haftadan sonra başladı günde 3 defa 3-5 dk Arası sürüyor ama doktorum kötü bişey demedi nefes egzersizi yapıyor daha iyi dedi bana
MerveNural Aysegul_42 internete bakarsak bende kanserim herkes verem 3 aylik ömrü kalmis hickirsin ne var bunda herkeste olagan seyler cok takiliyorsunuz ya
Bayancokkan Benimkinide günde birkaç kez tutuyor ben normal diye biliyorum 36 haftamın sonlarındayım henüz kordon dolanmadı Çok şükür doktorunuza danışın bence
Aysegul_42 Bayancokkan Benimde öyle 36+6yız bizde başıma geldiği için söyledim tabii sormadım hıçkırıktan mı diye
Aysegul_42 Badgirl_ Zaten kordon dolanmıştı bir kere gevşek sarımlı olabiliryormuş Allah korusun geçti kimseye vermesin bir site vardı orda linkini bulursam atayım
Aysegul_42 Nesli07 ben 36+6 haftalığım genelde 30.haftadan itibaren başlıyor canım 🤗yani ben geç hissetmiş olabilirim
anapanda12 Bebeğimi bazen günde beş defa bazen hiç bazen bi kaç sefer tutuyor 15 günde bir kontrolüm var ve hiç birinde kordon dolanması çıkmadı panikleme, ayrıca hıçkırık onun ciğer gelişimi için önemli neden durdurasın
Bayancokkan Damar atması gibi oluyor aynı aralıklarla bir iki dakika falan benimki öyle zaten 28 haftada falan başladı benimki şuan 36
Aysegul_42 MerveNural Evet ya gerçekten hareketlerindeki bile takıyorum iyice psikolojim bozuldu taktığım için bu kadar bir kere kordon dolanmıştı 😢
Eminebdk Hiç korkma canım biz 35+2haftalık olduk sürekli hıçkırıyordu günde 2kez olduğuda oldu benimde öyle korkum vardı 2 gün önce kontrolde doktora söyledim korkulacak hiçbirşey yok aksine çok iyi hıçkırması demişti
Dilanserdar Korkmaya başladım şimdi benimde bebğime dolanmışmıdır benim de 4defa oluyor gün içinde ama 2defa oluyor artk benm 7dk sürüyo
Aysegul_42 Dilanserdar Yok ya olamamıştır bakma sen bana postu açıp herkesi telaşlandırdığıma üzüldüm şimdi kızmayın bana ne olur hakkınızı helal edin
Bayancokkan Aysegul_42 bizim için sorun yok tatlım çocuğuna stres geçirme 🙏🏻🙏🏻💙💙 hamileliğin en büyük düşmanı stres .
Dilanserdar Aysegul_42 yok canm bişey sorcam bebek hıçkırırken hıçkırığı nerde hissediyorsun benim kasığımda hissediyorum acaba başı ordamı
Bayancokkan Zaten bu kordon dolanması çok tehlikeli durumlar hariç abartılıyor . Kordon öyle inçe ip gibi bişey değil bir sürü damar var içinde bazen çocuk içinde düğüm atıyor hareketli oldukları için yine de kordon görevini yapıyor . Açıklamalar var bu konuyla ilgili isterseniz gönderirim
Aysegul_42 Bayancokkan ya evet çok telaşlanmıştım gönderirseniz iyi olur okudum Kağan Kocatepe’nin videolarını falan izledim de tatmin olamadım bir de bebeğim bir hafta geriden geliyor benim iyice üst üste gelmişti en son gittiğimde kordon açılmıştı yine de pimpirik oldum