defne55 yolu tamamen yarışadım ama ben aşırııı sıkılıyorum ya dışarı çıkıp bişeyler yapayım desem hem çok sıcak hem çok çabuk ypruluyorum bebeiş için alışverişe başliyim bişeyler yapim desem sanki ona da erkenmiş gibi tüm gün yatıyorum ama basıl moralim bozuk 🙄🙄🙄 siz neler yapıyosunuz nasıl vakit geçiriyosunuz ya ben kafayı yicek gibi oluyorum artık