Mavis222 Kubradem doktorunuzla görüşün bence düşük tansiyonun da yüksek tansiyonunda zararı var diye biliyorum
Fatmabltc Kubradem bende aynıyım bol bol tatli ye tansiyona tatli cok iyi geliyor bilinen tuzlu ama tatlı inan daha iyi geliyor
Mirayyy77 Kubradem benim hep 9 4 , en yükseği 9 6 en başından beri şuan 27+4 haftalığım 😊 bi zararını henüz hiç görmedim bilemem tabi yinede
Sumeyraerva Kubradem dusuk tansiyondan cok korkmuyo doktorlar ama seninki bayaga dusmus en azindan acile bi gorun bence