Kızlar gittiğim hastane özel ama bebeğin iç organlarını gösteren usg den çekmiyor. Doktorum özel bir birimde çektir, sonucu bana getir dedi. Bende İstanbul’da fındıkzadede hekimoğlu görüntüleme merkezinden fiyat aldım 300 tl dedi. Ben gittiğimde yüzü de gözükecek mi. Yoksa siyah beyaz sadece iç organlarına bakıp rapor mu veriyorlar. Detaylı-ayrıntılı arasındaki farklı hala anlamadım