Busrabalk 2020 anneleri ben gibi yeni anneler var mı 😊 bebeklerimizi beraber takip etsek bilmediklerimizi beraber ögrensek olmaz mi 😊
DiplomaliEvHanimi Busrabalk meraba hayirli olsun allahim saglikla kucagina almayi nasip etsin. Bende 12nisanda kurtaj oldum. Ovulasyon testine basladim bu ay ilkkez. 3ay oldu kurtaj olali ins banada nasip olur 22haziran benim son regl gunum
Busrabalk DiplomaliEvHanimi inşallah Rabbim size de en yakın sürede nasip etsin 2020 de hep beraber anne olalım 😚
Busrabalk Mlkkrmtc aynen ben hala tam olarak hamile olduğumu hissedemiyorum çok erken olduğu için sanirsam😊