Ozge_77 yokmuzum olmuyor bende yaşadım 6-7 haftalıkken dünde ikili tarama yapıldı biraz ona üzüldüm ister istemez dünde oldu uyuya kalmışım koltukta bi kalktım adet olmuşum gibi sancı ve afedersin çok iç çamaşırımda da açık kahve leke olmuş nasıl aklım çıktı dün hastaneye gittik işte bebişimi gördüm hareketli maşallah kuzum bende 11+3 haftalık hamileyim sende korkma sen kaç haftalık hamilesin