Adanur bugün banu çiftçinin bir videosunu izledim bu konuda sende youtubedem izleyebilrsin. 6 ayı geçtikten sonra sırt üstü uyumayı tavsiye etmiyor , sağ yan veya sol yan yatabilirsin . Bebekler özellikle sol yana yatımca çok mutlu oluyormuş . Ama senin daha erkem istersen yüzüstü bile yatabilirsin .