Ays_homee baran hanımdan başka kimseye muayene olmadım yıllardır düzenli giderim senede 2 kez. Ücret olarak ben ilk gebelik muaynemde sordum, hocam paket alayım mı diye, bana gerek yok dedi 😂 normal gidip tahlillerimi yaptırıyorum 75tl ödüyorum birde kontrol var 10 gün içinde.