Gulsah7171 Seyma2019 haftamız aynı doktorum 35ten sonra bekle ilk bebeklerde 37 38 gibi doguyor dedi 😊 herşeyimiz hazır beklemedeyiz
rabia_varolculha Seyma2019 biz de 38+6 olduk bugün nişanım geldi doktorum 2 cm açıklık var dedi yarın ya da cumartesi doğum nasipse evde sancıları bekliyorum şimdi 😊
Tazeannee75 Hamisanne hayır normal doğum yapacağım.. Sancılarımı bekliyoruz ama pekte bi sancım yok beklemedeyim o yüzden 🤔
neslihanuluumut rabia_varolculha bence gece geç saatlerde doğuracaksın canm😊😊rabbim bir avazda kurtarsn
Merveykaya rabia_varolculha canım ne oldu doğum yaptınmı bende aynı durumda bekliyorum şuan nişanım geldi sancı yok 2 cm açıklık🙈
rabia_varolculha neslihanuluumut amin inşallah Allah razı olsun cumlemiz inşallah 🤲🏻 annem memleketten geliyor şimdi yolda o gelince giderim inşallah doğuma 🙄 aslında bı yandan ben de hemen doğsun istiyorum bı yandan da annemi beklemek istiyorum illa ki
Tuaa15 Seyma2019 bizde 35+2 olduk rahmimdeki kemikler ikiye ayrılıyor gibi kasılıyor artık bide ayak şişmesi başladı ara ara oluyor yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum
Gulsah7171 Zelalzelal benimkide kız ev felan herşey hazır hatta bugün bile temizlik yaptım dogurayım diye 😀