lifewater87 Evet tüm belirtiler kiz diyordu kan degisim takvimi falan da oyle ama gel gelelim ikinci aslanim olacakmis.... Tum merak edenlerin basina rabbim hepimize sonunu da gostersin insallah
Karakuzuu lifewater87 evet bende de kız ihtimali yüksekti doktorda kız ihtimali vermişti lakin 17+2 de 3. Aslanım olacağını öğrendim bende. Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah
Deletedmom3342 Benimde geleneksdl tüm belirtilerim erkek gibi , kan değişim şeysine göre de erkek inşallah kızdır 😂😁