Bana doktorum 10 dan fazla olursa hemen hastahaneye geliyorsun demişti 32+5 de belime ağrı ile kasılma rahme zorlama hepsi birlikte oldu gittim sancim varmış ve 100 é vuruyordu elhamdülillah ilaçla falan durduruldu yarın bir hafta olacak evde yatıyorum dikkat ediyorum sizde sayın düzenli bir şekilde geliyorsa ağrı hemen gidin