Klomen kullandım bu ay doktorum pazartesiye randevu verdi adetimin başlangıcından sayarsak bugün 16. Günüm çatlatma iğnesi vericekti pazartesi ama benim bu sabah kalktığımdan beri aşırı kasık ve bel ağrım var acaba yumurtalar kendiliğinden çatlamış olabilir mi bilgisi olan varmı ?