Arzuozturk Kızlar 8 haftalık hamileyim fakat 3 gündür ishalim geçmek bilmedi.ilaçta alamıyorum.patates muz yedim ama çok faydalı olmadı.önerebileceginiz hamilelikte kullanılan ilaç varmı bu durum için?veya bitkisel bişey?
SemaSalihh Arzuozturk Canım Doktoruna bir danışman daha iyi olacaktır herkezin söylediği ilacı kullanmak doğru değil bence
espalp Arzuozturk benim mayıs ayında başıma gelmişti. Eğer katı yemekle ve bol su içmekle geçmiyorsa acilde serum taktırmalıyız dedi doktorum. Ben üç gün bile beklemezdim ishal bu sıcakta su kaybı demek vücuttan. Serum taktırmayı doktorunuza sormalısınız bence hemen