canımm Rabbim sabır versin bende ocakta yani 7 ay önce 20 haftalık oğlumu kaybettimm seni çok iyi anlıyorummm acım çok taze ama mecburen düşünmemeye çalışıyorum Rabbim bir an önce hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin bize🤲🏻 doktor bize 6 ay korunun dedi korunduk bu ay korunmamamıştık yumurtlama günlerimi değerlendirdik ama olmadı adet oldum sabırla bekliyorumm inşallah tez zamanda anne oluruzz😔😔