Serife07 Iyi akşamlar kızlar ağdayı nasıl yapıyorsunuz hamile kaldığınizdan beri kuaförde yaptıran var mi?
nsyldz Bacaklarimi kendim aliyorum ozel bolgeye kuafore gidiyorum hamile olmadan oncede kuafore gidiyodum hep
Serife07 [bilinmeyen] ne biliyim ben herkese sordum zararlı değil dedi ben ilk 2 aylıkken yaptirdim bide 5 aylık oldum bugün gittim
Mervesrht [bilinmeyen] agda neden sakincali olsun? Kullanmiyorum ama calistigim hic bir doktorun agda yapmasini yasakladigini duymadim cocuga bir zarari yok
lkayRazgatLolu [bilinmeyen] jilet yada tüy dökücüden daha yararlı olduğu kesin. Bence hiç bir zararı yok ağdanın. Zatende doktorumun asistanına sormuştum yapabilirsin demişti
Mervesrht [bilinmeyen] yok canim rahim nerdeee orasi nerde yani cok sacma. Zamanla afedersin dudak kisimlari sarkar rahim degil .
SeNeM Doğuma hidene kdr yaptırdım. Karnın büyüyünce bebiş yana doğru kaçıyo🙂 hiç bi sıkıntı olmuyo için rahat etsin.
nsyldz Agda kadar rahati yok hamilelikte canin normalden biraz dha cok aciyo ama sonuc guzel temiz güvenilir bi yer bulursanda cok cok iyi karnin büyüdüğünde hic ugrasilmaz 😃