Umut vermek gibi olmasın, siz yine doktorunuza danışın.. Klomeni ilk 2 ay kullandığımda ne ağrı ne sızı olmuştu. 3.ayda klomen bitip yumurtlama dönemi geçtikten sonra adet sancısı gibi ama daha yoğun ağrılar hissetmeye başladım. Hatta kesin adet oluyorum dedim, yumurta takibi falan yapılmadı bana. Adet günümde de lekelendim, hastalandım sandım ama devamı gelmedi. Ağrılar yoğun şekilde devam etti, hareketlerimi kısıtlıyordu. Kist oluştu diye korktum. 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim geç döllenme olmuş. Yani benim yumurtlama dönemi bitti sanarken o ağrılar yumurtlamanın ve bebeğin tutunmaya çalışma ağrılarıymış. Doktorunuza danışın, ama bu ihtimali de göz önünde bulundurun ne olur be olmaz ani hareketlerden kaçının.. Hayırlısı olsun inşallah