Kızlar bugün tam 36 haftalık hamileyim ve nedense 2 gündür hiç keyfim yok iştahım yok zaten ağrılar desem hiç geçmiyor sancım çıkmıştı nstde ama doktorum normal demişti bugün ise midem bulanıyor sanki omuzlarımda tonlarca yük varmış gibi kolumu kaldıracak halim yok iş yapmıştı yorulmuş gibiyim halbuki hiç bir şey yapmıyorum bu durumda olan var mı