Merhabalar.. 😌 Hamilelik dönemimde böbreklerimde büyüme olduğu için araştırma hastanesinde iki böbreğimede stent takıldı. Normalde özel hastaneye gidiyordum ama stentler nerde takıldıysa rutin kontrollerimde orda yapılması gerekiyormuş. Ve ben 4 aydır ağrı sızı içinde geçirdim. Aynı zamanda Kalp ritim bozukluğum var. Panik atağım var.. Ve gebelik şekerim ama beriz verildi sadece. Normalde bana 34’üncü haftanı bekleyelim dendi. Tüm gerekli iğneler yapıldı gelişimi için. 2 aydırda nerdeyse erken doğum riskim vardı. Şimdi diyeceğim o ki.. Tüm bunlara rağmen normal doğumu bekliyolar. Sizce prof. gidip sezeryan mı olayım.. Yoksa normal doğumumu bekliyeyim?