Merhaba.Daha demin rus formunda cok kotu morel bozucu epidural hikayesi okudum.Keske baslikta bu hijaye kotu falan yazsaydi.Zaten korkuyordum simdi iyice panik oldum.Ayni seyi sezeryan dogum icinde yazanlar var.Malesef dogumhikayelerini okuduktan sonra goruyorsun ne yazdiklarini.Epiduralla dogum yapanlar gercekten epiduralin doguma kotu etkisini yasadinizmi?Bas agrisi bel agrisi falan degil sirf dogumu etkileyen bisey oldumu?