Kızlar cuma günü bebeklerimin alışverişini yaptım havuzlu han a gidicektim ama sonra cesaret edemedim ikiz olduğu için ağırlaştım. ümraniyeden yaptım alışverişimi. Sütçü imam caddesinde mert bebe diye bi mağaza var orda hastane çıkışlarında ikili takımlarda bayağı indirim var 10 lu hastane setleri 99 tl - 89 tl arasıydı 20 liraya ikili setler vardı hepsininde kalitesi çok iyiydi avent ikili biberonu 49 yada 39 tl aldım ama sanırım sonuncuyu ben aldım. Birde yine aynı cadde üstünde santralde yüsra bebe var orda da çok indirim yaptılar nakitte jokerde beğendiğim 55 liralık 4lü kuğulu seti ordan 25-30 arası bi fiyata aldım uyku setlerini aldım ikiz olduğu için iki tane aldım normalde takımı 300-350 olan seti 250 ye aldım tavsiye ederim hemde sahipleri çok iyi insanlar birden yorgunluk dan tansiyonum düştü hemen teyze salatalık soydu tuz döktü verdi su getirdi Allah razı olsun uzanmam için yer yaptılar ne ebebekte ne jokerde böyle ilgi göremeyiz küçük esnafın kıymetini bilmiyoruz çoğu. Resim ekleyebilirsem koyarım.