Herkese merhaba guzel anneler. 26+2 haftaligim 22. Haftadan beri bebegimin hareketlerini hissediyordum bu arada ilk gebeliğim fakat bu sabahtan beri hic tık yok normalde duşa girince hareketleri artardi dusa girdim ciktim yine de yok. Ama telaş oldum bugun arkadaşım gelicek markete felan gidip biseyler aldim çokda agir degildi ama biseyler hazirladim mutfakta yorulduğum ivin bisey olmuş mudur? Başına grlen yaşayan varsa lutfen cevap bekliyorum normal mi bu durum????