Tekaskeymenaras Merhaba güzel annelerim anne adaylarım 7 haftalık hamileyim kaşıklarımda sürekli bi Ağrı var normalmi sizce korkuyorum bişey olur diye😞
Turkolog Tekaskeymenaras bende de vardı. Kasık, bel ve karın ağrısı çektim. 9. Haftada azaldılar. Doktor normal demişti.
Asafeymeninannesi Tekaskeymenaras o haftalarda kasık ağrısı olması normal ☺️ Korkmanızı gerektirecek bir durum söz konusu değil ☺️
Fdle Tekaskeymenaras ağrı dayanılmayacak gibiyse ve herhangi kanama durumu da eşlik ediyorsa o zaman vakit kaybetmeden doktorunuza ulaşmanız gerekir hafif hafif sancilar varsa onlar normal rahminiz genişliyor çünkü adet sancısı gibi olur normal bir durumdur
Tekaskeymenaras Hatice04 katılıyorum bazen kalakalıyorum öylece allah hayırlısı bu süreci atlatmayı nasip etsin 🙏🏻