Papatyam85 Malvinaka normal cnm ilk gebeliğimde benimde öyleydi sıkıntı yapma sen stres yaptıkça zaten hissedemezsin..aslında o içnde kıpır kıpır ama biraz daha beklemen lazım hisssetmen için😊
Malvinaka Papatyam85 teshekur edırem canım 😘7seneden sora gelen mucıze oldugu ıcıhn bıraz edıshelendım
Busrapolat Malvinaka canım 18+5 haftalık hamileyim iki gündür pıt pıt diye yeni duymaya başladım sende duyarsın 🙂
Bkr-efe Malvinaka endişe etmene gerek yok :) ilk gebelikte geç hissedilir genelde rahim dar olduğu için :) ben 22 de hissettim bir başkası 24 mesela.
tolGAmze1905 Bende 19 20. Haftada hissettim cnm. Ama hissedene kadar da hep bi bahaneyle acillere gittim yaşıyo mu diye ultrasona baktırmaya endişeden 🙈
Sdemirel Malvinaka ben 18de damarım atıyor gibi hissettim şimdi 21 haftalık olduk 1 haftadır net hissediyorum kuzum 😊
ozgurhayalim Ben ilk 18de hissettim ama sürekli ve devamlı hareketler 24den sonra hissedersiniz. Doktorumda bana aynı şeyi söyledi.