Merhaba hanimlar aranizda bi sürü deneyimli anne vardir bi konuyla bana fikrini söyleyebilicek. Etrafimda bi kac insandan iste anne sütü yetmez mama takviyesi de yap iste su mama organik onu kullan diyolar. bende diyorum ki mama vermek istemiyorum Insallah sütüm olursa elimden geldiignce sadece anne sütüyle beslicem ama bana cahilmisim gibi davraniyorlar cok nadir bebek varmis sadece anne sütüyle doyan. insanlara laf anlatmaktan yoruldum valla simdiden mama arastir diyolar moralimi bozuyolar ya aranizda kesin bi cok anne vardir kac aya kadar bebeginizi sadece anne sütüyle beslediniz acaba?