Zeynepasya24 benim bebeğim 36haftalık doğdu hareket etmiyordu gün içerisinde 1 veya 2 kere hareket ediyordu doktoruma söyledim almasın istedim iyikide doğum olmuş çünkü doğduğunda nefes alamıyormuş acilen küveze solunum cihazına yetiştirmişler çok şükür şuan 5 aylık ama es geçmeyin derim bnö nst sonuçlarım iyi çıkıyordu ama ben stesli sinirli bi hamilelik geçirdim sürekli ağladığım için korktum almasını istedim sezeryan doğum yaptım