Pazartesi günü suni şancı verilecek 40 hafta doluyor bu hafta bekledik kendi sancim gelir diye gelmedi dr bebek irilestigi için daha fazla beklemek istemiyor ilk dogumumu 12 saatte suni şancı ile yapmıştım çok zordu şimdi çok korkuyorum 2 cm açılma var ama.sanci yok dua edin kızlar ne olur