Merhabalar, 16 günlük bebeğim var göğüslerim aşırı derece yara oldu emzirirken ağlıyorum resmen, lansinoh krem kullanıyorum 3. Pakete geçtim iyileşme olmadı ilk zamanlar bilmedim göğüs pedi kullandım oda Pişik yaptı göğüslerimi bide kuru tutmak gerekirmiş ben nemli tuttum hep. Yarayı iyileştirmek için ne yapmalıyım lütfen tecrübesi olanlar paylaşabilir mi