Trabzon Kızlar her sabah aç karnına pekmez sulandırıp iç dediler kan yapıyomus çok saglikliymis bende bugün başlamak istiyorum var mı aranizda yapan. Kan olaci doktor vermedi bana 23 hafta içerisindeyim. Kanın güzel dedi 1 ay sonra kontrol var
Zulubik Trabzon benim biraz düşüktü kanım, iki hafta yoğurdun içine katıp yedim hemen yükseldi değerim.
Fatos00 Trabzon bana kimse söylemedi her sabah 2 kaşık içiyordum bebek 2 hafta önden gidiyor tabi kaşar ceviz yoğurt süt muz bunlardan da çok tükettim ondan olabilir.
Sedefne Trabzon valla benim kanda sıkıntı vardi keçiboynuzu pekmezine ılık su 3 4 damla limon koydum sabah akşam içtim bide kan üzümü yedim iyi geliyor canım bilgine
Trabzon Zulubik benim değerler de sıkıntı yok ama artık bebek büyüdükçe kan ihtiyacı da arttığı için böyle bişey yapmak istedim.
Ebrs Trabzon kahvaltida ekmek arası yedim canim. Simdide lohusalikta sulandirip her gece içip yatiyorum hem süt yapiyo hemde kan degerimi dengeliyo
ipekworld Trabzon ben 5 haftalık hamileyim ama kıştan beri her sabah aç karnına iki kaşık içerim çok üşürdüm onun için Cuma günü doktor sordum çok iyi içebilirsin dedi zaten doğal kan yapıcı zararından çok faydası olur
Kubuuu1 Trabzon keçiboynuzu özü bulabilirseniz ondan bir kasık yiyin hem mideyi yakmıyor hem ben daha etkili olduğunu gördüm 😊
Ebrs Busramerve yoo hic etkilemedi şekeri canim. Abartı yemedigin surece ve dogal yedigin surece öyle bi sorunu asla yaşamazsın. Marketlerden alınan pekmezler seker katkılı oluyor, onlar şekeri tetikliyor. Bulabilirsen doğalını al mutlaka
espalp Trabzon çok güzel kan yapar ben de kan ilacı içmiyorum. Fakat şekerine dikkat et çok fazla pekmez koyma canım 🙏🏻