Arkadaşlar 2. Gebeliğim 30+6 günlüğüz ve beni şimdiden emzirme korkusu sardı çünkü oğlum beni mahvetmişti 4 ay çektim ama hiç vazgeçmedim şimdi de bu gümüş göğüs koruma kapağı dikkatimi çekiyor kullanan var mı veya önerisi olan oğlumda garmastan krem kullanmıştım o çok iyi gelmişti bu kapakları kullanınca krem kullanmaya gerek kalmıyormuş