Kızlar aranızda bana yardımcı olabilecek var mı ? Sorunum şöyle kesemde şekil bozukluğu var gittiğim doktor çok olumsuz konuştu kürtaj olmam gerektiğini söyledi kese şeklim yuvarlak değil yıldız gibi 6. Haftada kalp atışıda duyulmadı çarşamba gününe başka bir doktora randevu aldım ama dayanamıyorum sürekli panik atak geçiriyorum kafama takıldığı için böyle birşey yaşayan oldumu ultrason fotoğrafı göndersem kendi doktoruna danışabilecek var mı çok çaresiz hissediyorum ve yardım isteyenileceğim kimsem yok 😞