Kizlar merhaba araniza yeni katildim 11+4 haftalik gebeyim ilk defa yaziyorum biraz once doktordan geldim ikili test icin gittim kan verdim ultrasondan bakti ense kalinligi normal bebegin gelisimi cok guzel hersey cok iyi ama rahimde biraz acilma var bu durumu pek sevmiyoruz dusuk tehliken var dedi 1 hafta rapor verdi hicbisey yapmak yok stres yapmiyacaksin yatacaksin iliski yasak progestan vermiyorum dedi burda okudugum kadariyla dusuk tehlikesi olanlara igne veriliyor bana niye vermedi sizce haftaya pazartesi tekrar gel bakalim genelde bir haftada kapaniyo bu aciklar dedi ama cok kotu oldum aranizda yasayan var mi dua edin nolur bebegime bisey olmasin:((