Koza Normal canım. Merak etme benimde oluyor. Renginde kokusunda sıkıntı yoksa dert etme ☺️ Günlük ped önermiyorlar pek doktorlar. Çünkü orası hava almadıkça mantar oluşumu da olabiliyor. Ona dikkat et muhakkak. Islaklık oldukça degistir. Bide genelde ütüleyip öyle giymek gerekiyormuş çamaşırları, mikrobu kırılması için.