Kızlar bu sabah lavaboya gittim afedersiniz peçeteyle silinirken ön kısımdan peçeteye böyle şeffaf-sarımsı sümüksü bı akıntı geldi peçeteye 🙄 parça gibi bı şeydi yani ama kansız hani grip olunca burun tikaliysa sumkurdugumuzde biraz fazla çıkar ya o tarz bı seydi nişan olma durumu var mı acaba merak ettim 🙄🤔 bu arada 38+1 im