busracbayram şimdi , ilk itapta şifonyere eşyalaeı sıgar bebegin ama ilerleyen evrelerde sığmayabilir... O yüzden varsa boş odanız bir dolap iyi olabilşrdi aslında.. benim ilk kızımda , eşimin genç odssını getirmiştik boş odaya, komidin ve dolabı vardı ve işimi iyi gördü.. şimdi Ranzalı oda yaptırdım