Arkadaşlar merhaba o gun yumurtlama akıntımın uygulamamın 7 yada 8 gunude geldigini söylemiştim ve reglim her ay değisiyor demistim sizlerde 28gunde al demiştiniz ve öyle yapiyorum o gun birşey olmadı ve o akıntımdan 1 saat sonra kahverengi gibi akıntım oldu normal mi?