Kr_pinar canım benim adet geçtikten bir gün sonra 340 çıkmıştı 2 gün sonra 490 çıktı doktorum geç döllenme olabilir yada çok yeni olduğu için telaş etme 4 gün sonra tekrar kan ver dedi bende öyle yaptım 4 gün sonra 3853 çıkmıştı ve herşey yoluna girdi şakın canını sıkma strese girme dua et bol bol rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kanama vs yoksa korkana gerek yok sayılır o yüzden kendine dikkat et yediğine içtiğine vs herşey güzel olacak İnan 😊