ezgibozkurtkocak Göbeğinde tüylenme sizde de oldu mu . Aldirinca daha mi iyi yoksa daha mi kötü olarak cikiyo geri acaba
Ur1987 ezgibozkurtkocak canım benim göbeğim erkek göbeği gibi oldu dr a giderken utanıyorum dokturum aldırma dedi hamilelikte ne yaparsan öyle kalır devam lı almak zorunda kalırsın dedi onlar dogumdan sonra kendiliğinden dökülürmüş
blgkstk ezgibozkurtkocak bende yeni çıkmadı önceden de vardı ağdam beraber orayı da düzenli ağda yaptırırım aynı şekilde çıkar. Kenardaki ayva tüyler de yine ayva olarak çıkıyor. Aldırmaktan korkmayın kıllı kıllı gezilmez
ozgurhayalim Benim karnımın alt kısmında hamile kalmadan önce vardı alıyordum sürekli. Hamile kaldım göbeğimin üst tarafında da çıktı. Onlara hic dokunmadım inşallah doğumdan sonra dökülür