Benim 14 aylık bebeğim var bende 21 haftalık hamileyim her hafta meyve suyu yapıyoruz şu an vişne bitmek üzere şeftali yapacaz İnternetten tariflere bakabilirsin çok basit ben hazır içemiyorum midem yanıyor komposto yapıyorum üzerine su ekleyip içiyoruz