O kadar güzel çıkıyordu ki açlık kan şekerim kesin bende şeker çıkmaz diyordum.yükleme yaptırdım ve çıktı.şimdi diyeyteyim ve sürekli ölçüm yapıyorum.bebeğini düşünen hiç kimse ihmal etmesin.zaten ilk alınan açlık şekeri eğer çok yüksek çıkarsa yükleme yapılmıyor bebeğe ve anneye zarar vermemek için onu dr dikkate alıyor.
sezeryana gelince bebeğime sağlıklı bir şekilde kavuşmam için ne gerekiyorsa odur vajinal Doğum Yada sezeryan o an için hangisi iyiyse bunada güvendiğimiz dr karar verir.