Bidamla benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde bilinçsizce pantolonlar aldım o kadar rahatsız edici ki iğrenç bir pantolon 😶😬 ben hamile taytını tercih ediyorum inanılmaz rahatlar üzerine bol tshrtler süper oluyor pantolon giydiğimde sanki nefes alamıyor gibi hissediyorum 😬 yine de tabi sen bilirsin ama benim tercihim tayttan yana pantolonlar öyle duruyor dolapta 😵