Elifertan Kızlarr bebeğim doğum kanalına yeni girmiş yani bu doğuma daha yolumuz var demek mi ,mide yanmam, bulantım ,halsizlik , kramplarım, vajinada batma.. gibi şikayetlere de devamm..
tortil21 Elifertan canim kanala girdigini doktor mu soyluyor ? Bu aralar beni goren karnin inmis asagi diyor 😑
Derryaa Elifertan bende 37+6 benmde karnım indi aşağıya baya oğlum bayadr kanalda erken doğum riski çıkmıştı 33 . Haftalarda artık başladm yürüyüşlere hergün bir saat sertleşiyor karnım değişik bi acısı oluyor
Derryaa Elifertan amin canım bizde öle bekliyoruz valla ilk olunca heyecan korku herşey var herşey hazır bekliyoruz artık