EkinSln en baştan beri sırt üstü yatmadım desem yeridir. Normalde de sevmezdim. Belim sırtım vs ağrıyosa maksimum 10 dk yatar dönerim. 34 haftalığım. Erken doğum riski vs var. Doktorum kesinlikle yasakladı. Bebeğin kalp atışları yavaşlarmış sırtüstü yatınca. En sevdiğim yatış sola yatıştı hep, gebelikte çok işime yaradı 😊