Kızlar kese olması gereken yerde değil yukardaymış tüplere yakın doktor burda gelişemez dedi gelişsede tüpleri patlatır dedi 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var başına böyle bişey gelen var mı 😢 normalde 6+4 üm ama meğer 5+4 müşüm bunları duyunca çok üzüldüm dua edin nolur😢 Başına gelenler yazsın lütfen ne yapmam lazım