Çok şükür bebeğim 37+1 sezeryanla dünyaya geldi solunum sıkıntısı var dediler şeker hastasıyım yoğun bakıma aldılar dün sabah öğlen solunumdan çektik artık kendisi alıp veriyor dediler şeker takipleri iyi ama halen sütüm gelmedi sağma mak sağıyorum ama biraz boza kıvamında geliyor ama süt gelmiyor ben gibi sıkıntı yaşıyan oldu mu sevgili anneler